Shey Stahl- Revel

 Shey Stahl-Revel 



Nagyot zuhant, és ezúttal nem tudtam elkapni.

Mindenki ismeri Revel Slade nevét. Ismerik annyira, hogy féljenek tőle. Nem merészkednek közel hozzá, hiszen a srác a pokol tüzének parancsolója, aki hamuvá éget mindenkit, és még élvezi is a lángok játékát.

A gondolataimban is ott kísért. Akkor mégis miért utazom el vele?

Mert nem vagyok normális. Ez az oka.

Én, Taylan Ash, a pophercegnő, beleszerettem a rockkirályba. Magába az ördögbe. Gyerekkorodban tündérmeséken nősz fel, amik szerint vár rád valahol a Szőke Herceg; de elfelejtik megemlíteni a gonoszt – a rejtőző szörnyeteget. Nem figyelmeztetnek, hogy a csábos szem és az a dohányfüstös tüdő álcája mögött mi rejtőzik.

Elvakított a szenvedély, így nem láttam, mi történik, amíg már nem volt visszaút. Amikor kikerültem a bűvköréből, nem maradt belőlem semmi.

Ő nem fog belém szeretni.

Kizárt.

Esélyem sincs.

Micsoda ostoba ötlet, hogy belém szerethet!

De mégis megtörtént.

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

  1. Szia,ha szépen megkérlek elküldenéd nekem a veszter78@gmail.com címre ezt a pdf könyvet? Előre is köszönöm a segítséget ☺️

    VálaszTörlés
  2. Szia szeretném a könyvet
    Elöre is köszi :)
    nikibertus82@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Eltudnád küldeni kérlek? varga.ica0303@gmail.com előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Szia. Eltudnád küldeni ezt a könyvet? Köszönöm
    brigi201604@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia
    Elküldenéd nekem is a kissnesedliczkiszilvia@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések