Victoria Woods-Power

 Wictoria Woods-Power RAJONGÓI



A Power, a Power sorozat négy könyvéből az első, amely a szexi és hatalmas Sethi fivérek világában játszódik.

A legnagyobb ellenfelem mindent el akar venni tőlem. A családomat. Az üzletemet. A hatalmamat.

Megesküdtem, hogy megfizet a csalásáért, de előbb a nyomára kell bukkannom.

A világ legnagyobb techcégének tulajdonosa vagyok, ami a bűnözői útjaim fedezékéül szolgál, de van nála valami, ami nekem hiányzik.

Amelia Becker.

Briliáns. Gyönyörű. Bátor.

Vonzódom hozzá. Nem tudom távol tartani magam tőle. Felemészt engem.

Azt akarom, hogy megtalálja a férfit, de nekem az kell, hogy ő találjon meg engem.

TRIGGER WARNING:

Ebben a könyvben olyan témák szerepelnek, mint a nemi erőszak, amelyek egyes olvasók számára sötét és zavaróak lehetnek.

https://drive.google.com/file/d/1lW69fgabyCSFzhnLpQ-S1uJQW4WhkcTG/view?usp=sharing


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések