Whitney G. -Two ​Weeks Notice – Felmondólevél

 Whitney G.-Two ​Weeks Notice – Felmondólevél



GYŰLÖLÖM, ​HOGY SZERETEM?

Tisztelt Címzett!

Jelen levelemben hivatalosan is bejelentem a távozásomat a Parker Internationaltől (és az arrogáns, lekezelő vezérigazgatótól), kéthetes felmondási idővel. Döntésem meghozatala NAGYON KÖNNYŰNEK bizonyult, hiszen az elmúlt két év kifejezetten pocsék volt. A világ legnagyobb szerencséjét kívánom a következő menedzserasszisztensnek (szüksége lesz rá), s ha a főnököm bármit kérne tőlem a következő két hétben, legyen szíves a tudtára adni, hogy rohadtul csinálja meg egyedül…

Tisztelettel (igazából nem is):
Tara Lauren

Ilyen felmondólevelet kellett volna küldenem a főnökömnek, mert a hivatalosabb változatot, amelyikben „hálás vagyok minden lehetőségért”, és „megtiszteltetés számomra az összes gyümölcsöző tapasztalat” – nos, azt visszadobta a szexi, önelégült félmosollyal, ami a védjegye. És hozzátette, hogy „határozottan javaslom, olvassa el az apró betűs részt a szerződésében”. Tehát úgy is tettem.

És most rájöttem, hacsak nem adom elő, hogy meghaltam, nem mérgezem meg, vagy nem találok módot a lehetetlen szerződésem újratárgyalására, akkor kénytelen leszek New York egyik legidegesítőbb és legkönyörtelenebb vezérigazgatója keze alatt dolgozni. De aztán késő este felhívott egy sürgős ajánlattal…

Hihetetlenül szexi és pimasz, feszültséggel teli könyv, melyben a drámai és forró jeleneteket lélektani összefüggések is gazdagítják.

ÜDÍTSD FEL VELE A LELKED!

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

  1. Szia el tudnád küldeni ezt a könyvet 😁 kcsillu83@gmail.com email címre előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  2. szia
    el tudnád küldeni ezt a könyvet a kuchikihisana12@gmail.com email cimre köszi

    VálaszTörlés
  3. Szia eltudnad küldeni a könyvet a klau930420@gmail.com címre. Köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia, eltudnád küldeni nekem is a könyvet? dorina19980305@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Szia! Eltudnád küldeni nekem is? izabellat8@gmail.com Köszönöm szépen előre is.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Szeretném, ha nekem is elküldenéd ezt a könyvet a csus77@gmail.com email címre. Előre is nagyon szépen köszönöm!
    További szép hetet kívánok neked!

    VálaszTörlés
  7. Szia . Légyszives küld el nekem is ezt a könyvet a tunderke77@yahoo.com email címre. Elöre is nagyon szépen köszönöm .

    VálaszTörlés
  8. Szia! Nekem is eltudnád küldeni a könyvet? Az email címem: animedorka21@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia. Szépen kérlek elküldi nekem is valaki aki megkapta? foldinoemi2007@gmail.com a címem. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  10. Szia. Légyszives elküldenéd nekem ezt a könyvet?
    schneider.lejla1010@gmail.com
    Előre is köszönöm☺

    VálaszTörlés
  11. Szia, el tudnád küldeni nekem ezt a könyvet? saroltasipos2@gmail.com Előre is köszönöm 🥰

    VálaszTörlés
  12. Szia. El tudnád küldeni nekem ezt a könyvet?
    ginee0627@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  13. Szia🙂
    El tudnád nekem is küldeni ezt a könyvet?
    judi59910@gmail.com
    Köszönöm 🙂

    VálaszTörlés
  14. Szia, eltudnád nekem küldeni ezt a könyvet? :) buschalexandra02@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Szia. Az isai.bianka@gmail.com-ra is elküldenéd légyszi, ezt a könyvet? Nagyon köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  16. Üdv! Nekem is el tudnád küldeni a kocsis.adri@ freemail.hu címre? Köszönön!

    VálaszTörlés
  17. Szia! Elküldenéd nekem is? udvari.anett78@gmail.com címre? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  18. Szia! Én is szeretném kérni a könyvet a nagren@freemail.hu címre. Köszönöm

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések