Ella Maise -The ​Hardest Fall – A legerősebb érzés

 Ella Maise-The ​Hardest Fall – A legerősebb érzés 



Pontosan ​ez történik. Kezdek belezúgni. Kezdünk egymásba zúgni. Totálisan.

Amikor két ember első ízben találkozik, egymásra néznek, mosolyognak, köszönnek. Alapesetben ez ilyen egyszerű. Csak épp nem nálam. Amikor először találkoztam Dylan Reeddel, a szemem egy másik testrészére fókuszált.

Tudod, én egy borzasztóan félszeg lány vagyok. Rémes, ahogyan képes vagyok minden szamárságot összehordani! Arról nem is beszélve, milyen mesteri szinten csinálok bolondot magamból a srác előtt, aki tetszik nekem.

Akkor még semmit nem tudtam róla. Mindegy, miket zagyválok, gondoltam, hisz úgysem fogok többet találkozni vele. Kiderült, hogy tévedtem. A futballcsapat sztárja, azon kevesek egyike, aki várhatóan bejut az NFL-be, a campus minden szegletében belém botlott.

Felajánlkoztam neki, aztán elszaladtam, majd megtámadtam egy konyhai eszközzel, és… Uh, talán el sem kellene mesélnem, miket tettem még. Bár az én esetemben ez mind-mind… normálisnak számít. De végül eljött a pillanat, amikor már nem rejtőzhettem tovább – nem mintha Dylan hagyta volna.

Most, hogy nap mint nap összefutunk, látja, hogy alig bírom levenni róla a szemem. Rám mosolyog, és azt mondja, lenyűgözik a szeszélyeim. Azt hiszi, barátok leszünk. Én meg úgy érzem, ő ennél sokkal több nekem. Minél jobban megismerem, annál kevésbé érdekel, hogy nem zúghatok bele.

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

  1. Szia, szeretném kérni a könyvet, fneviki@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Szia szeretném a könyvet
    Elöre is köszi :)
    nikibertus82@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Helló. Elkérhetném én is a könyvet? k.bartuszek20@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    En is kèrhetnèma könyvet? :)
    Köszönöm
    ildike-91@hotmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia, elkérhetném én is?
    nemeth.nora711@gmail.com
    Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  6. Szia, ne haragudj elkérhetném én is ?
    Előre is köszönöm!
    arnika.bato@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szeretném én is a könyvet kérni ha lehet. Köszönöm laszlozsanett1992@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szeretnék kérni ezt a könyvet. Köszi. Mamus8107@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia. Szeretném én is kérni 😊 nyilasnebaknikolett@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések