Meghan March - Vágy trilógia

 

Meghan March-Vágy ​és hatalom (Vágy trilógia 1.)



Tömött ​a pénztárcám és jó nagy a férfiasságom. Ennyit az önéletrajzomról. Azt hiszem, nem is kell többet mondanom, a nők 99 százalékának ennyi elég, hogy megkapjam őket.
Hogy seggfej vagyok?
Hát igen.
És tudod, mit? Jól is érzem így magam.
Vagyis jól éreztem…
Amíg nem találkoztam Vele.
A könyvekben szikrákról meg kémiáról szoktak írni. Faszság. Kettőnk közt inkább tűzijáték volt, sőt tűzhányó. Vagy atombomba.
Csakhogy van egy kis baj.
Nem tudom a nevét, nem adta meg a telefonszámát, csak úgy lelépett a szállodából életem legforróbb kibaszott éjszakája után. Megkóstoltam a világon a legédesebb, legkülönlegesebb kis pinát… ritka, mint az unikornis, és újra akarom!
Mit tehet ilyenkor egy ilyen seggfej, mint én?
Utcára vittem a problémát. Olyan nincs, hogy nem kapom meg.
És hogy mi lesz, ha megtalálom? Megtartom!


petrovicbea1@gmail.com


Meghan March-Vágy ​és kétség (Vágy trilógia 2.)



Sikerült. Feleségül mentem egy milliárdoshoz.
Megvolt rá az okom, de arra nem számítottam, hogy azt fogom érezni, a tulajdona vagyok.
Házassági fogadalom ide vagy oda, akkor is önmagam akarok lenni.
A szabályai vasmarokkal szorítanak, de nem olyan lány vagyok, aki hagyja magát.
Viszont van egy kis gond: azt hiszem, kezdek beleszeretni…
Fogalmam sincs, mi lesz ebből a házasságból, de életem legnagyobb kalandja, hogy megmaradjak olyannak, amilyen lenni akarok, miközben átadom magam a mocskos kis élvezeteknek, ahogy ő akarja.
A Vágy és kétség a Vágy-trilógia második része.
petrovicbea1@gmail.com

Meghan March-Vágy ​és szerelem (Vágy trilógia 3.)



Imádom ezeket a szavakat.
Ő az enyém, és ha azt hiszi, hagyni fogom, hogy elszaladjon, és nem találom meg, hogy visszahozzam oda, ahová tartozik – hozzám – akkor bizony nagyon téved.
Mert én övön alul is ütök, ha arról van szó, hogy boldogan éljünk, amíg meg nem halunk.
A Vágy és szerelem a Vágy-trilógia befejező része, a Vágy és hatalom és a Vágy és kétség után érdemes olvasni.
petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések