Meghan March- Magnolia tánca

Meghan March-Buja ​éjszakák (Magnolia tánca 1.) 



Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

A kísérteteknek halottnak kellene lenniük.
Én a magam részéről pontosan az is vagyok, mégsem tudom magam távol tartani Magnolia Marie Maisontól egyetlen napig sem, nemhogy egy évig. Hiszen már tizenöt éve nem láttam. Viszont, ha a szeme elé kerülök, biztosan meg akar ölni. És ismerem annyira, hogy tudjam, meg is tenné. Mégis teszem, amit kell, hiszen ezen múlik minden.
Magnolia, itt vagyok. Itt a kísértet, akivel azt csinálhatsz, amit csak akarsz. És ez a történet csak egyféleképpen végződhet: holtomiglan-holtodiglan.
Meghan March, a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője ismét New Orleansba repíti az olvasókat, Lachlan Mount világába, ahol egy veszélyes és vakmerő antihős várja a szenvedélyes feloldozást.

petrovicbea1@gmail.com


Meghan March-Csábító ​nappalok (Magnolia tánca 2.)



Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Nem én választottam ezt az életet. Senki nem választaná. Tettem, amit tehettem, és amit kellett. Az élet alakított olyanná, amilyen vagyok. Az élet és ez a város. Nem kérek bocsánatot, ez vagyok, és kész. Mosesnek másként úgysem kellenék. Azt mondja, ez örökre szól, és kezdek hinni neki. De a múltamat nem tudom lerázni, a vétkeim utolérnek. Itt az ideje a vezeklésnek, és én boldogan bűnhődöm. Talán ez a második esélyünk, de csak ha élve megússzuk.
Meghan March, a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője Lachlan Mount világában játszódó sorozatának második, befejező részében Magnolia sorsa beteljesedik, és kiderül, Moses lesz-e, aki az út végén mellette áll.

petrovicbea1@gmail.com


Megjegyzések

  1. Szia. Szeretném kérni mind a 2 részét. Előre is köszönöm. brigi201604@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia, kérem szépen mind a két részt. Köszönöm szépen. pale17117@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések