Aly Martinez- A szerelem...

Aly Martinez-A ​szerelem börtönében  (A szerelem... 2.) 


 Soha ​nem engedlek el

Egy egész élet is kevés lenne arra, hogy elfelejtsem Ramsey Stewartot.
Tizenkét éves voltam, amikor megkért, hogy legyek a barátnője.
Tizenhárom, amikor először megcsókolt.
Tizenhat évesen egymásba szerettünk, és terveztük a közös jövőt.
Tizenhét évesen Ramsey-t elítélték annak a fiúnak a meggyilkolásáért, aki megerőszakolt engem.
A börtönből írt első és egyetlen levelében arra kért, hogy lépjek tovább.
Kezdjek új életet.
Azt írta, már nem szeret. Tudtam, hogy hazudik.
Kizárt, hogy elengedjem. Lehet, hogy a szerelem átok számunkra, de Ramsey az enyém volt, és mindig az enyém marad. Örökre.
Most itt állok a börtön előtt, tizenkét évvel a történtek után, és várom, hogy kilépjen a kapun a férfi, akit talán már nem is ismerek. Akit talán soha nem ismertem eléggé.
Aly Martinez USA Today bestsellerszerző szívszaggatóan romantikus regénye az első igaz szerelemről, a kitartásról, a veszteségről és a kétségekről igazi érzelmi hullámvasútra ülteti olvasóit.

petrovicbea1@gmail.com

Aly Martinez-A ​szerelem védelmében (A szerelem... 2.) 



Te ​vagy az egyetlen jövő, amiben hiszek!
Döntéseket hozunk, választanunk kell. Akár hétköznapi, akár nagy horderejű dologról van szó, egyetlen választás képes megváltoztatni az élet addigi folyását.
Anyám azt a döntést hozta, hogy magunkra hagy minket a bántalmazó apánkkal. A bátyám választása az volt, hogy börtönbe vonul a lelki társát megtámadó férfi megöléséért. Camden Cole úgy döntött, hogy szerelembe esik egy testileg és szellemileg megtört lánnyal, aki a szívfájdalmon kívül nem sokat adhatott. Velem.
Egyetlen nyár volt ott, a fák alatt, de Camdennek elhittem, hogy van egy hely, ahová tartozom. Barát volt, aki mindig várt rám. Egy srác, akit oly sokszor kaptam azon, hogy rajtam felejtette a szemét. Az enyém volt. Amikor aztán a világ bezárult, és a titkokról fellebbentek a fátylak, úgy döntöttem, hogy elengedem.
Döntéseket hozunk, választanunk kell. De az én döntéseim mindannyiunkat tönkretennének.
A USA Today bestsellerszerző Aly Martinez szívszaggatóan romantikus regénye, A szerelem börtönében világába viszi vissza az olvasóit. Ebben a lebilincselő kötetben feltárul a korábban megismert Ramsey húgának története.

petrovicbea1@gmail.com


Megjegyzések

  1. Szia eltudnád kuldeni nekem erre az elmaira editmatabalogh@gmail.com elöre is köszönöm😊

    VálaszTörlés
  2. Szia, szeretném kérni a sorozatot, fneviki@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Szia, szeretném kérni a sorozatot! Köszönöm szépen! rozsasne.timi@gmail.com (Szerelem börtönében, szerelem a pokolból, szerelem védelmében.) és , ha van még része :).

    VálaszTörlés
  4. Szia! Szeretném kérni a sorozatot! udvari.anett78@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések